Desde els principis de la meva carrera sobre 1996, he viscut més de 2000 nits de Pont Aeri, pero sens dubte una de les etapes que més em va marcar i amb les que més vaig vibrar va ser la primera dècada de Pont Aeri, en aquell petit i màgic local del carrer Cordova 40 de Terrassa. Allà va començar tot.
Un projecte amb unes ales que donarien molt que parlar... Passaven els dies, les nits, i aquelles ales van començar a volar cada vegada més alt i més lluny: Terrassa, Manresa, Traiguera, Vallgorguina, i amb el pas del temps van anar agafar tal embergadura fins al punt de que ja es coneixien arreu d'Espanya i d'Europa. S'havien convertit i consolidat com "Les ales del Pont Aeri"
Aquest dissabte us convido a poder gaudir de l'autèntica essència de Pont Aeri, aquella de la que mai ens hem oblidat i de la que mai em renunciat. Pont Aeri Vallgorguina es transporta als anys 90, on la makina era la protagonista de les sessions més de moda d'aquells temps: Xque, La Nau, Ocho i Pont Aeri.
Serà una nit on els autentics responsables d'aquella historia, ens faran revivure per una nit, el que va ser la millor epoca de moltes de les nostres generacions.
Serà una nit de llegenda.
MAKINA LEGEND, aquest dissabte Pont Aeri, torna als origens amb:
DAVID PASTIS
RUBEN XXL
SKUDERO
SEK
XAVI METRALLA
DRAGO
Serà inolvodable !
http://www.facebook.com/events/151028825038824/